woensdag 29 augustus 2012

New in; week 35

De temperaturen lopen weer hoog op en dan begint het bij mij alweer te kriebelen om door de stad te huppelen op zoek naar iets nieuws. Ook deze week kocht ik weer een aantal prachtproducten die mijn mode- en make-up-hart weer sneller doen kloppen.


Al tijden ben ik op zoek naar een rode lipstick. Eentje die mat opdroogt en waarmee ik toch mijn vriend kan zoenen zonder dat er bij hem sporen van mijn lippen zichtbaar zijn. Na vele lippenstiften met als laatste afschaf eentje van Rimmel London uit de Kate Moss-collectie te hebben geprobeerd - de kleur was te donker en paste niet bij mijn huid, gaf vreselijk af en was na een half uur al niet meer op mijn lippen te vinden- besloot ik mijn zoektocht maar op te geven en ermee te leven dat alleen maar lippotloden voor mij werkten. Maar na de reclame van Maybelline New York's '10 hours lipstick' in elk tijdschrift te hebben zien staan, zwikte ik toch en ging naar de Kruidvat. Verrassend genoeg kocht ik niet 'die van de reclame', maar de Super Stay 24 Color. Een mooi mat kleurtje dat je met een lipglosskwastje aanbrengt en daarna met een balsem afwerkt en de hele dag blijft zitten, al schrok je drie borden spaghetti plús een chocoladefondue naar binnen. Hoera!



Met in mijn achterhoofd de reisjes die ik allemaal volgend jaar nog wil gaan maken, besloot ik niet al teveel geld uit te geven aan de herfstcollectie van dit jaar. Vandaar ook dat alleen nog wat truien - waar de beige trui van de Zara het startsein gaf- en een paar laarzen -ik heb al een superpaar bij de Invito gezien, die ik zeker van de week nog wil gaan halen, op mijn verlanglijstje staan. Zo liep ik van de week tegen deze blauwe zwaluwtrui van America Today op. Ik ben dol op blauw en stroop werkelijk áltijd mijn mouwen op; dus het was wel heel fijn om dit gevoerd exemplaar te vinden met driekwart mouwen. Pefect om op de bank in weg te kruipen met een warme beker chocolademelk in je handen.
Wat vind je van mijn nieuwe aankopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten