dinsdag 25 september 2012

2x de geprinte legging.

Je kent het wel. De weekenden die he-le-maal volgepland zijn. Dit overkwam mij afgelopen zaterdag. Mijn dag was vanaf twaalf uur tot één uur 's nachts ingepland met maar een kwartiertje tussen beide activiteiten in. Maar hoe kun je die vijftien minuten nu zo optimaal mogelijk benutten? Ik deed dit door twee outfits te stylen om mijn nieuwe geprinte legging, zwarte sokken en sieraden, heen. Ben jij klaar voor een verschil tussen dag en nacht? 

Al toen ik deze legging in mijn handen had om ermee naar de kassa te lopen, had ik deze outfit al in mijn hoofd klaar voor het festival Breakfest, waar ik zaterdagmiddag samen met mijn zusje heen ging. Het was dus wel fijn dat ik daar niet meer over hoefde te twijfelen, nadat ik mijn nagels had gelakt, haren met een Franse vlecht naar een kant had gevlochten en wat mascara op had gebracht, zodat we zo snel mogelijk de deur uit konden. 





 

Trui: Zara
T-shirt: New Look
Short: De Corps
Legging: Pieces
Sokken: Hema
Zonnebril: Sacha
Ringen: Six, juwelier, Bubba with Glasses
Armbanden: Toeristenwinkeltje
Ear-cuff: H&M
Nagellak: Art de Lautrec
Tas: Line
Laarzen: Esprit

Nadat ik terugkwam van dit toffe festival waar ik genoten had van (dans)optredens, fotografiemomentjes en heerlijke frieten met zuurvlees, trok ik snel een ander shirt, rok en laarzen aan en zette ik mijn vertrouwde, grijze hoed op mijn hoofd om door te fietsen naar de Ierse Pub, waar ik met vrienden afgesproken had. 




T-shirt: New Look
Rok: H&M
Legging: Pieces
Sokken: Hema
Ringen: Six, juwelier, Bubba with Glasses
Armbanden: Toeristenwinkeltje
Ear-cuff: H&M
Nagellak: Art de Lautrec
Tas: Accesoirize
Hoed: Antony Moratio
Laarzen: Céline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten