zaterdag 8 september 2012

Gadgets.




Gadgets? Ben ik op het verkeerde blog terecht gekomen? Nee hoor, vandaag ga ik je wat meer vertellen over twee hele handige gadgets die jouw leven op het web ook wat leuker en makkelijker maken.



Mijn blog is vanaf nu op Bloglovin te vinden! Heel leuk en aardig maar wat hebben je er nu aan? Voor de blogfanaten onder ons die zoveel blogs bijhouden dat ze het nog moeilijk kunnen bijhouden, is dit een hele handige site. Je vult jouw e-mailadres in op bloglovin.com , je zoekt jouw favoriete blogs via de zoekmachine, je volgt ze en tada! De blogs plus hun nieuwste updates verschijnen op één site, zodat je toch fijn op de hoogte bent en geen kostbare uren kwijt te zijn aan urls in te typen. Én geen spam of nieuwsbrieven: fijner kan het toch niet? Om mij te volgen, klik je op de knipperende Eiffeltoren aan de rechterzijkant van mijn blog of je klikt op deze link.




De volgende site gebruik ik, sinds ik deze anderhalf jaar geleden ontdekte, dagelijks. Fashiolista is een online modecommunity, opgezet door de Nederlandse Joost Nauta. Dé site voor online shoppers. Deze site maakt namelijk gebruik van een app die jouw favoriete kledingstukken op het web op één site verzamelt. Hoe werkt dat? Je meldt je aan bij Fashiolista en installeert de app, die dan in de werkbalk van je internetbrowser komt te staan. Elke keer dat jij een item ziet dat je móet hebben tijdens het online shoppen, klik je op de hartjesapp en doorzoekt deze app de afbeeldingen op de site. Je klikt de gewenste afbeelding aan en jouw love komt dan, met een verwijzing naar de site erbij, vanzelf op jouw eigen profiel te staan. Maar dat niet alleen; je kunt ook anderen volgen om geinspireerd te raken óf meedoen aan de velen wedstrijden.

Aan de rechterkant van mijn blog kun je onderaan ook op mijn profiel klikken om te kijken welke items ik recent geloved heb.


Wat vinden jullie een handige site?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten