donderdag 20 december 2012

Outfit #13: Geprinte broek.


Zoals velen van jullie weten, trein ik vaker met Tom naar een stad die we niet kennen om daar de toerist uit te hangen en fotootjes te schieten. Zo besloten we dan ook om Toms eerste vakantiedag goed te besteden door weer eens naar het noorden te reizen om een nieuwe onbekende stad te bezoeken, dat Rotterdam werd.

Op je vrije dag om acht uur 's morgens opstaan, viel niet mee, maar gelukkig kon ik tijd winnen doordat ik 's avonds al mijn outfit had klaargelegd. Ik was sinds het moment dat ik deze broek kocht, er al verliefd op geworden, dus ik wist ook zeker dat ik deze broek wilde aandoen tijdens dit tripje.


Omdat ik alle aandacht naar deze baggy broek wilde laten gaan, zorgde ik ervoor dat de rest van mijn outfit rustig bleef. Dit deed ik door een wit wijd T-shirt met ritsjes aan te doen, in dezelfde kleur als de gouden knoop van mijn broek. Daaroverheen deed ik een zwart vest, dat weer matchte met mijn zwarte vans om toch dat urban gevoel te behouden.



Zoals je ziet, was het het donker toen Tom deze foto's van mij op het station maakte, terwijl we op de trein naar huis wachtten. Daarom droeg ik dus ook een winterjas, nog een beige hoofdband die mijn losse haren in bedwang en mijn oren warm hielden en een bruine sjaal om mijn nek.


Om ook geen aandacht te trekken door grote en groffe sieraden, droeg ik alleen vier bloemenoorbellen in de  kleuren roze en bordeauxrood  de kleuren die ook in mijn broek voorkwamen en een zwarte cracklelak op mijn zilvergelakte nagels.

Jas: Lady Sting
Shirt: Vero Moda
Vest: H&M
Broek: H&M
Sjaal: Hema
Hoofdband: Claires
Oorbellen: H&M
Nagellak: Metallic: Essence, Crackle: P2
Schoenen: Vans

Wat vind jij van deze outfit?

4 opmerkingen: