woensdag 29 mei 2013

I'm back!

 
Hi honeybun!

Na meer dan een maand 'vrij genomen' van het bloggen, ben ik er vanaf morgen weer. Dan zijn eindelijk mijn centrale examens achter de rug (dat zouden ze eigenlijk vandaag zijn, maar doordat gisteren het eerste tijdvak van Frans uitlekte, moet ik morgen nog de vervangende versie maken). De uitslag ervan krijg ik pas over veertien dagen -fingers crossed, fingers crossed!- en ik zou liegen als ik zeg, dat ik het bloggen niet ontzettend gemist heb. Klinkt heel gek misschien, voor iemand die het niet fulltime doet, maar toch miste ik het dagelijks typen over fashion, mijn camera pakken voor details te fotograferen en natuurlijk ook de lieve reacties van jullie allemaal.

Ik heb besloten om vanaf nu weer zoveel en zo vaak mogelijk te gaan bloggen. Ik streef ernaar om het dagelijks te gaan doen. Of dat lukt? Dat heeft allemaal te maken of ik nog een herkansing nodig heb -oh god no- en of er de tijd is om, tijdens de weken dat ik in Turkije en Zeeland te zonnen, vooruit te werken. We zullen allemaal wel zien. Voor nu ben ik enorm blij dat ik weer mijn blogurl kan intypen en jullie kan verrassen met nieuwe artikels.

Veel zonnestralen, roze cupcakes en tot morgen!
Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten