zaterdag 17 december 2016

Favoriete sale-items Maison Scotch


Sale. Laten we eerlijk zijn, elke vrouw is dol op die vier letters. Elke aankoop die je dan doet, lijkt opeens tien keer zo leuk. Ik kan tijdens die periode ook echt elke kledingsite afspitten op zoek naar die ene leuke blazer. Niet gek dan ook, dat mijn ogen weer begonnen te schitteren, toen ik zag dat mijn favoriete winkel weer kledingstukken in de aanbieding deed. Zie hier mijn favoriete sale items van Maison Scotch.




Oké, laten we even eerlijk zijn: dit is toch werkelijk de meest geweldige jas die je ooit hebt gezien? Hij is lekker warm door de wollen teddy, hij heeft een lekker model dat iedereen goed staat en het allerbeste van alles: hij is roze. ROZE. Je snapt: ik moet dit hebben. Ook hierin willen shinen? Hier vind je 'm. 


We kennen het allemaal: soms heb je zo'n meh-dag. Zo'n dag dat niets lukt, elke trein vertraging heeft en je koffie morst over je beige trui. Ik heb dé oplossing voor dat soort dagen: namelijk printed pants. Want zeg nu zelf: wat kan nu nog mis gaan als je in een vrolijke broek door het leven gaat? Mijn lievelings van Maison Scotch is deze.


Nog zo'n kledingitem om van te houden, zijn lange blazers. Altijd mooi om te combineren en goed om een statement mee te maken. Maison Scotch heeft dat met deze topper dan ook goed begrepen: lekker lang, lekkere print, lekker kleurtje. Eigenlijk is alles goed aan deze blazer, behalve het feit die nog niet in mijn kledingkast hangt.


Deze blouse. Op een leren broek, met een rode lip en een paar kek enkellaarsjes. Of juist lekker preppy gestyld met een witte jeans en esperillas.  Zie je het al voor je? Ik wel. Hoe je het ook went of keert: deze blouse is a keeper, eentje die je elke dag wel uit je kast wil pakken en daardoor ook als de wiedeweerga in mijn winkelmandje moet verschijnen.


De jeans van Maison. Tsja, wat kan ik er nog meer over zeggen behalve dat ze fantastisch zijn? En je ze nooit meer uit wilt trekken? Ik kan enkel zeggen: ik ben verkocht en wil meer. Deze bijvoorbeeld. Een lekker lichte jeans met patches en een randje edge. Ik houd ervan.



Sommigen vinden het een piratenpet, maar ik vind dat je nooit genoeg hoofddeksels kan hebben in je leven. Deze sailor pet is niet alleen geschikt voor luxe jachttochtjes, maar kan ook zeker prima op een doordeweekse dag. Lekker funky pak eronder of juist een klassieke, witte blouse: alles kan gematcht worden met deze pracht pet. Ik zeg je: ik doe 'm niet meer af. Hier vind je deze topper. 

Wat is jouw favoriet?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten